Yaşam

Haiti Depremi ve Sosyal Medyada Yayılma Hızı

Bugün Haiti’de büyük bir deprem meydana geldi, 7.0 şiddetindeki deprem Haiti’yi yerle bir etti. Maalesef bizimde başımıza geldiğinden ne kadar büyük bir felaket olduğunu hepimiz tahmin edebiliyoruz. http://www.cnn.com/2010/WORLD/americas/01/13/haiti.earthquake/index.html Gazetelere sabah bakamadığımdan haberi twitter’dan aldım, takip ettiğim kişilerin tweet’lerine bakarken bu konuda bir çok tweet olduğunu gördüm. Sonrasında mashable’daki şu yazıya rastladım http://mashable.com/2010/01/12/haiti-earthquake-pictures/. Twitpic‘de olay olur

SEOmium.com Açıldı!

Bir çoğunuz SEOmium da ne diyebilir:) Bir kısmınızın ise bu oluşumdan bir süredir haberi var. SEOmium, İngiltere’de yaşayan sevgili ortağım Emrah Ömüriş ile birlikte kurduğumuz, firmalara SEO,SEM,Analytics vs. gibi alanlarda Online Pazarlama Danışmanlığı verdiğimiz şirketimizin adı. (Şirket resmi olarak kurulmadı, ona az daha süre var.) Bu alanda açık olduğunu düşünerek zaten ayrı ayrı yaptığımız işlerimizi

5 YTL Sizin için Önemli Olmayabilir ama Başkaları için Çok Önemli

Friendfeed’de yaymaya çalıştığım bir kampanyayı siteme de taşımak istedim, umarım faydalı olur.  Sevgili hocam EBru Nurluoğlu’nun uzun zamandır zaten yaptığı bir şey olan kimsesiz çocukları okutmak, yardım etmek eylemini ben de yaymak istedim. Kendisi Aip Vakfının kurucusudur, Aip Vakfı şu an piyasada bilinen bir çok vakıftan çok daha eskidir. İşte Kampanya;   Galatasarayda master yaptığım

Read on »

TheBlognote.com Bir Yaşındaaa!!! Teşekkürler Herkese…

Şimdiye kadar fazla kimsenin duymadığı blogumu nasıl açtığımın hikayesini paylaşarak başlamak istiyorum bu yazıma; Bir gün tren ile Eskişehir’den İstanbul’a dönerken sağ tarafımda oturan biri vardı, ne görse eline kağıdı kalemi alır not almaya başlardı. Bir yandan da hevesle bir şeyler okurdu, saçı sakalı birbirine karışmış biriydi, derken sohbet etmeye başladık. Neden her şeyi not

2008 Sayenizde Güzel Bitti…

Belki geç kalmış bir teşekkür yazısı olacak ama kusuruma bakmayın, geçen sene Şubat ayında blogumu açarken tek isteğim bildiğim konularda daha çok insana yardımcı olmaktı. 10-20 kişi siteme girdiğinde acaip mutlu olurdum, sonra zaman ilerledi blogumun ziyaretçi sayısı günlük 500′lü rakamlara dayandı, reader’dan takip edenlerin sayısı çok arttı, iletişim formuna gelen mesaj sayısı günlük 4-5

Uno Blogger Sofrası ve İzlenimlerim

Bundan yaklaşık 1 ay önce bir paket ve e-mail aldım, mail Uno’dan gelmişti. Unu blogger sofrası diye bir etkinliği tanıtıyor ve beni davet ediyordu. İlk görüşmeye gidemedim fakat ikinci görüşmeyi kaçırmadım gittim. İyiki de gitmişim, önce Marmara Yelken Kulübünde çok güzel bir kahvaltı yaptık daha sonra Uno’nun fabrikasını gezmeye gittik. Daha önceden tanışmayı istediğim ve

Kriz Zamanı Ürünlerimizi Pazarlasakta mı Satsak, Pazarlamasakta mı Satsak?

Kriz dönemlerinde en büyük sorunlardan birisi de yatırımların kesilmesidir. Firmalar krizden dolayı bütün harcamalarınızı azaltırlar, tabiki bu kesintiden Pazarlama bütçesi en çok nasibini alanlardandır.   Pazarlama zirvesinde de en çok konuşulan konulardan biri de buydu, neredeyse bütün konuşmacılar krizde pazarlama bütçenizi kısmayın yatırım yapmaya devam edin, kriz bitince kazanan siz olacaksınız dediler. Hatta Nielsen‘den gelen

Read on »

Valla Abi Kriz Var Bloguma Yazı Yazamıyorum!!!

Bugünlerde hatta 1 aydır devamlı bu tarz lafları çevremizde duyuyoruz değil mi? Kriz var abi işler çok kötü adam çıkartmamız lazım, kriz var maalesef satışlar berbat durumda, kriz var oturun oturduğunuz yerde, kriz var valla abi elektriği tasarruflu kullanalım vs… Bu örnekler uzar da uzar. Ben de bir süredir neden yeni yazıların yok diyenlere böyle

Bu Bayram Daha Farklı Birşey Yapın

Öncelikle herkesin bayramını kutluyorum. Umarım herkes bu bayramı çok iyi bir şekilde sevdikleriyle birlikte geçirir. Bilirsiniz, bayram zamanları aynı tarz mesajlar telefonunuza defalarca gelir, o bayramda hangi mesaj popülerse herkes alır o mesajı bütün telefon listesine gönderir. Kişiye özel değildir, sıradandır, kötü bir CRM kampanyasından bile farkı yoktur:) Artık bu tarz mesajların kendilerine özel olmadığını

Theblognote.com Artık Yepyeni Tasarımıyla Karşınızda

Blogumu açtığımdan bu yana tasarım değişikliğine çok fazla gitmedim fakat son zamanlarda sitemi takip eden kişilerden aldığım bazı istekler sonrasında kendime iyi bir tema aramaya başladım. Ve arayışımda nihayet sonlandı, elegantthemes’lerden premium bir tema olan studio blue temasını siteme uygulamaya karar verdim. İşte sonuç, umarım sitemin yeni halini beğenmişsinizdir. Daha kolay okunması, aradığınız başlıklara daha